19 Ocak 2010 Salı

yenile

"insan gibi konuşmaya çalışıyorum, soruma cevap ver işte. geri gelirim dedim mi demedim mi ben sana?"

"offf git tepemden, bi rahat ver be!"


"sen cevap ver de, rahatı görüp göremeyeceğine sonra bakarız."


"tamam, dedin, evet. hem de tam final döneminde geldin, ne erken ne geç, aynen konuştuğumuz gibi. dakiksiniz vesselam.."


"ee, ben senim. dakikliğinle övünmez miydin her zaman? ehheheh"


"gelmekle çok iyi bi bok yemiş gibi sırıtmazsan sevinirim. o değil de çok yolsuzum bu ara, 10 liran yoktur heralde?"


"olsa verirdim, biliyorsun. hem bi düşün bakalım ben geldiğim için mi parasızsın, parasız olduğun için mi sıkıntılısın?"


"ohooo, buna gelene kadar sormam/sorgulamam gereken bi sürü şey var beride. hem seni sorgulayacak kadar önemsediğimi nerden çıkardın?"


"bu noktada birbirimizi kandırmayalım istersen. farkındaysan bu aralar beni çok şımarttın. gece gündüz düşündün; ne zaman geleceğimi, neden geldiğimi, ne zaman gideceğimi. bu konuya da değinmişken merakını gidermek açısından söyleyebilirim ki üçünün de cevabı var."

"madem öyle, sen biliyorsan, ben de biliyorum demektir. sadece henüz bulamadım."


"peki asıl noktanın bu olduğunu, neden tepende dır dır öttüğümü fark ettiğin an gideceğimi düşündün mü hiç?"

"ahhahah, bana yardım etmeye mi çalışıyorsun yoksa? olmayan görünüşünün altında pırlanta gibi bi yüreğin varmış aslında, hiç beklemezdim. çok duygulandım.."


"ben senim, salak. sen kendine ne kadar düşmansan ben de sana o kadar düşmanım. seni bu kadar daraltmamın tek sebebi de sensin zaten. adına depresyon da desen, sıkıntı da desen,
hatta şekilcilik yapıp varoluşsal bunalım da desen, şekline değil nasıl çözeceğine odaklanmadıkça hiç bir şey değişmeyecek."

"ha ben bunu bilmiyorum sanki!"


"bağrınma hemen. demek ki hatırlatılmasına ihtiyacın varmış. canın sıkıldığında yapman gereken, firefox'ta f5'e basmak değil. kendi f5 tuşunu bul önce. hadi sağlıcakla kal..."



bundan yaklaşık 6 yıl önce "hayatın alt+f4 tuşu olsa ya" dediğimde sevdiğim biri; "sana f5 lazım" demişti, gülerek. alt+f4'ü aramayı o zamandan beri bıraktım zaten ama şu günlerde fark ettim ki f5'i de yanlış yerlerde aramışım aslında. hp'nin "bilgisayarın hayatındır" sloganına bi' "hassiktir" çekip, herkese merhaba diyorum. sevgiler.. (: